Page 17 - Comunicare_în_Limba_Română2
P. 17
Aplic
3 Completează enunțurile:
Titlul textului este .
Autorul este .
Textul are alineate.
4 Continuă șirurile cu încă trei însușiri.
abecedar nou,
copil năzdrăvan,
sunet vesel,
școală nouă,
5 Citește propozițiile și scrie în caiet cuvintele care denumesc imaginile.
Buratino se îndrepta spre . Deodată a auzit sunetul unui .
arată ora . 9 Copilul a spart cu o .
6 Scrie perechile de cuvinte, după model.
abecedar – abecedare sunet – umeri – umăr picioare –
școală – drum – planuri – trompete –
7 Pune în ordine cuvintele pentru a obține propoziții.
depărtare. Sunetul în se trompetelor auzea
cel Buratino abecedarul vinde nou. își
Argumentez Joc de rol
8 De ce era încurcat Buratino când a auzit muzica 11
Imaginează-ți un dialog între
fanfarei? Buratino și tatăl său, în care băiatul îi
explică de ce nu a ajuns la școală.
9 De ce credea băiețelul că în trei zile va învăța să
scrie, să citească și să socotească?
Îmi exprim părerea
10
A procedat bine când a luat-o la fugă pentru a asculta
fanfara? 15