Page 29 - Comunicare_în_Limba_Română2
P. 29

Îmi exprim părerea



                                                        4    Ce a greșit Gheorghiță?
                                                         5    Cum crezi că s-a simțit foaia ruptă?


                                                         6    Ce ar putea face pentru a-și repara greșeala?

                                                                 Invitație la lectură


                                                              Citește  tot  textul  Povestea  cărții  de
                                                          povești, de Emilia Căldăraru.


        7   Observă etapele prin care trece o carte până să ajungă în mâinile cititorilor.











                În pădure,
            tăietorii doboară             În fabrică, meșterii iscusiți            Zile și nopți, scriitorul

            trunchiuri mari.           transformă lemnul în hârtie.            trudește să scrie poveștile.












                 Ilustratorul                   Tipograful tipărește cu                 Legătorul unește
             zugrăvește                     litere mari și mici rânduri             împreună foaie cu
             poveștile în culori.           și pagini întregi.                      foaie, o carte întreagă.


                 Prezentare de carte


        8   Realizează o prezentare de carte, respectând pașii de mai jos.
                   Alege cartea preferată și adu-o la școală.

                   Prezintă cartea colegilor, precizând titlul și autorul.
                   Spune-le ce ți-a plăcut mai mult în această carte și de ce

               le-o recomanzi și lor.

                   Citește în fața clasei câteva enunțuri.
                   Amenajați colțul de lectură al clasei.                                                    27
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34