Page 29 - Comunicare_în_Limba_Română2
P. 29
Îmi exprim părerea
4 Ce a greșit Gheorghiță?
5 Cum crezi că s-a simțit foaia ruptă?
6 Ce ar putea face pentru a-și repara greșeala?
Invitație la lectură
Citește tot textul Povestea cărții de
povești, de Emilia Căldăraru.
7 Observă etapele prin care trece o carte până să ajungă în mâinile cititorilor.
În pădure,
tăietorii doboară În fabrică, meșterii iscusiți Zile și nopți, scriitorul
trunchiuri mari. transformă lemnul în hârtie. trudește să scrie poveștile.
Ilustratorul Tipograful tipărește cu Legătorul unește
zugrăvește litere mari și mici rânduri împreună foaie cu
poveștile în culori. și pagini întregi. foaie, o carte întreagă.
Prezentare de carte
8 Realizează o prezentare de carte, respectând pașii de mai jos.
Alege cartea preferată și adu-o la școală.
Prezintă cartea colegilor, precizând titlul și autorul.
Spune-le ce ți-a plăcut mai mult în această carte și de ce
le-o recomanzi și lor.
Citește în fața clasei câteva enunțuri.
Amenajați colțul de lectură al clasei. 27