Page 136 - Comunicare_în_Limba_Română2
P. 136
Iată cât Evaluare
1 Răspunde la întrebări, ajutându-te de imagini.
1 2
Cum încearcă vulpea să îl Ce face când ajunge în car?
păcălească pe țăran?
3 4
Cine vine să îi ceară pește? Ce așteaptă ursul?
Ce îl sfătuiește vulpea?
2 Scrie după dictare.
Ursul s-a așezat pe marginea lacului. A vârât coada în apă. În curând s-a
lăsat seara.
Nu știa dacă e grea pentru că s-a prins pește sau a înghețat.
3 Completează textul cu semnele de punctuație potrivite.
Vulpea îl zări pe urs și zise
Bună ziua cumetre Dar ce ai pățit Ți-au
mâncat peștii coada
4 Completează comparațiile cu însușirile din casete.
ca o vulpe ca gheața ca peștele în apă ca un urs
rece șireată puternic firav alunecos
5 Scrie un bilet prin care vulpea îl informează pe urs cum poate să prindă pește.
Itemul Foarte bine Bine Suficient
1 Răspunde corect la 5 întrebări. Răspunde corect la 3-4 întrebări. Răspunde corect la 1-2 întrebări.
2 Scrie după dictare cu maxim 2 greșeli. Scrie după dictare cu maxim 3-4 greșeli. Scrie după dictare cu maxim 5-6 greșeli.
3 Completează corect în 6 situații. Completează corect în 4-5 situații. Completează corect în 2-3 situații.
4 Alege corect în 4 situații. Alege corect în 3 situații. Alege corect în 1-2 situații.
134 5 Respectă cerința și structura unui bilet. Respectă cerința și parțial structura Respectă cerința sau structura
unui bilet.
unui bilet.