Taf și misterul din piatră
Despre produs
Taf este un băiețel vesel și curios, care adoră să meargă la grădiniță. Îi place să se joace cu colegii săi, să modeleze plastilină și să deseneze. E pasionat de pietre și are o colecție impresionantă de roci. Într-una din zile însă, are parte de o mare surpriză: pe marginea apei găsește un ou mare, oval și strălucitor. Îl pune repede în ghiozdan și aleargă spre casă. Deodată, coaja începe să se crape și se ivesc doi ochi mari și mirați. Băiețelul îl îmbrățișează pe noul său prieten și-i pune nume Roc.
De aici încep adevăratele aventuri fiindcă Roc pornește să-și caute familia la grădina zoologică, la fermă, în pădure, chiar și la țărmul oceanului.
Pachetul educațional ”Taf și misterul din piatră” se adresează preșcolarilor din grupa mică și cuprinde o revistă cu activități edu-distractive (56 de pagini) și autocolante, precum și o aplicație digitală (26 de animații și 20 de jocuri educative și distractive).
Întreg conținutul educațional rulează pe Windows și Android (versiunea minimă 4.4) și poate fi vizualizat GRATUIT descărcând versiunea DEMO și introducând codul de acces din revistă (coperta față verso).
Cuprins
Capitolul 1 – La grădina zoologică Educarea limbajului: Cuvântul și propoziția (adjectivul – formă, culoare, caracteristici), interjecțiile, singularul și pluralul substantivelor; Activitate matematică: Relațiile spațiale între mulțimi (pe/ sub, jos/ sus, în față/ în spate, lângă, afară/ înăuntru), relațiile de ordine între elementele unei mulțimi (mare/ mic, lung/ scurt), formele geometrice (cerc, pătrat, triunghi), mulțimile (formarea mulțimilor de elemente după atribute cunoscute, formarea mulțimilor cu mai multe, cu mai puține și cu tot atâtea elemente).
Capitolul 2 - La fermă. Animale care își hrănesc puii cu lapte Activitate matematică: Mulțimile (formarea mulțimilor de elemente după atribute cunoscute), familiarizarea cu numerele naturale 1-3, scrierea elementelor unei mulțimi (ordonarea unui șir prin alternare și regula de ordonare a unui șir); Cunoașterea mediului: Hrana (clasificarea alimentelor de bază după proveniență și mod de folosire, diferențierea lor după unele aspecte caracteristice: gust, miros, culoare), aspecte ale naturii (clasificarea plantelor după anumite criterii, folosirea corectă a unor noțiuni: copac, pom, fructe, legume; observarea procesului de creștere a plantelor și înregistrarea procesului în legătură cu această activitate); Educarea limbajului: Cuvântul (sesizarea prezenței sau absenței unui element într-o mulțime), formularea de propoziții (exprimarea corectă din punct de vedere gramatical), limbajul nonverbal (exprimarea emoțiilor), jocul de rol. |
Capitolul 3 – Păsări de la fermă (găină, cocoș, rață, struț, păun, gâscan, curcan) Activitate matematică: Mulțimile și familiarizarea cu numerele naturale 1-3, scrierea elementelor unei mulțimi (ordonarea unui șir prin alternare și regula de ordonare a unui șir); Cunoașterea mediului: Familia și viața de familie (încăperile locuinței și destinația lor), obiectele de vestimentație (denumirea obiectelor de îmbrăcăminte și caracteristicile acestora), hrana (clasificarea alimentelor după modul de păstrare și de consum); Educație pentru societate: Educație socio-emoțională (recunoașterea și exprimarea emoțiilor, înțelegerea emoțiilor prin empatie).
Capitolul 4 – În pădure Activitate matematică: Mulțimile (formarea mulțimilor de elemente după atribute cunoscute, corespondența între mulțimi), familiarizarea cu numerele naturale 1-3; Educarea limbajului: Înțelegerea unui text (audierea unei lecturi după imagini), comunicarea orală (formularea de propoziții și dramatizările); Educație pentru societate: Educație ecologică (educarea unei atitudini pozitive față de mediu, poluarea și distrugerea mediului), educație socio-emoțională (înțelegerea emoțiilor prin empatie).
Capitolul 5 - Comoara din ocean Activitate matematică: Relațiile de ordine între elementele unei mulțimi (mare/ mic, lung/ scurt), familiarizarea cu numerele naturale 1-3; Educarea limbajului: Înțelegerea unui text (audierea unei lecturi după imagini), comunicarea scrisă (imaginile / propozițiile eliptice); Educație pentru societate: Educație ecologică (colectarea selectivă a deșeurilor reciclabile). |
Cerințe de sistem
Minime
Sistem de operare: Windows 7/ 8.1/ 10/ 11
Procesor: Intel Core i5 generația 2/AMD FX-8100
Memorie RAM: 2 GB
Placă video: NVIDIA GeForce seria 400 GTX/ AMD Radeon HD seria 7000
Spațiu pe hard disk: 500 MB spaţiu liber
Rezoluție: 1280x720
Sistem compatibil DirectX 11
Recomandate
Sistem de operare: Windows 7/ 8.1/ 10/ 11
Procesor: Intel Core i5 generația 4 sau mai nou/ echivalent
Memorie RAM: 4 GB
Placă video: NVIDIA GeForce seria 600 GTX
Spațiu pe hard disk: 500 MB spaţiu liber
Rezoluție: 1920x1080
Sistem compatibil DirectX 12