Științe ale naturii 4
Despre produs
„Ştiinte ale naturii 4” este o enciclopedie interactivă care cuprinde informații științifice pe înțelesul elevilor din clasa a IV-a, minunat ilustrate și animate.
Pachetul educațional este format dintr-o revistă și o aplicație cu activități multimedia care rulează pe Windows și Android (versiunea minimă 4.4) și poate fi vizualizată GRATUIT introducând codul de acces din revistă.
Aplicația cuprinde 28 de documentare cu cele mai importante teme din programa școlară, teste interactive de verificare cu peste 200 de întrebări, 37 de fișe de lucru, precum și jocul distractiv „4 Terra” (fișele de lucru sunt disponibile doar pentru aplicația de Windows, iar pentru jocul „4 Terra” există aplicație separată în Magazinul Play).
Jocul „4 Terra” te invită într-un altfel de viitor decât cel pe care ți-l imaginezi. Dezastrele ecologice repetate au transformat Pământul anului 2100 într-o groapă de gunoi radioactivă. Gândacii mutanți, numiți de oameni căpcăuni, sunt acum stăpânii planetei. Doar ei s-au adaptat încălzirii globale, pricinuite de acumulările de dioxid de carbon din atmosferă. Ei respiră fără probleme aerul toxic și se hrănesc cu aproape orice. Înfulecă tot ce mișcă și își astâmpără setea în prima baltă ce le iese în cale.
Oamenii au abandonat în fața lor și ultimele orașe. Pentru a scăpa de acești monștri inteligenți, omenirea s-a retras sub pământ sau în ocean, aici construind așa numitele orașe-cârtiță, respectiv orașele-submarin.
Cele două comunități umane se luptă între ele pentru supremație. Conflictul este întreținut în special de Împăratul Cârtiță, care a impus un regim dictatorial, confiscând drepturile și libertățile oamenilor. Armata Cârtiței este singura categorie socială privilegiată. Ea face legea! Cetățenii simpli sunt obligați să muncească și să lupte pentru conducător. Liderii căpcăunilor negociază alianțe atât cu Împăratul Cârtiță, cât și cu „oamenii submarini”, sperând că astfel vor pune mâna pe tehnologia umană. Alianța cu căpcăunii ar fi ultima greșeală pe care specia umană ar putea să o facă pe Pământ.
Convinși că răul este atotstăpânitor, iar planeta nu mai poate fi salvată, oamenii de știință au ales a treia cale, dezvoltând colonii pe Marte și păstrând jurisdicția asupra Centrului Aeronautic Spațial. În acest centru, orice om refugiat primește azil politic și poate pleca spre Marte.
Planeta roșie a devenit o nouă casă primitoare, în care oamenii au dreptul de a-și alege conducătorii. Sătui de conflictele interumane întreținute de Împăratul Cârtiță, dar și de atacurile repetate ale căpcăunilor, unii oameni au reușit să evadeze și să se stabilească departe de Terra, devenind marțieni.
Tu cărei planete vrei să-i spui acasă? Intră în povestea aceasta și alege-ți destinul. Fie îl vei înfrunta pe Împăratul Cârtiță și vei elimina căpcăunii, salvând Planeta albastră, fie vei pleca spre un nou cămin, pe Planeta roșie.
În cele 64 de pagini color ale revistei, elevul descoperă informaţii suplimentare, imagini sugestive și tot felul de curiozități din lumea înconjurătoare.
Cuprins
Capitolul 1 – Cicluri de viață în lumea vie
Capitolul 2 – Relații dintre viețuitoare și mediul lor de viață
|
Capitolul 3 – Pământul în Sistemul Solar
Capitolul 4 – Corpuri. Proprietăți și schimbări ale caracteristicilor acestora
Capitolul 5 – Energie și lumină
|
Cerințe de sistem
Minime
Sistem de operare: Windows 7/ 8.1/ 10/ 11
Procesor: Intel Core i5 generația 2/AMD FX-8100
Memorie RAM: 2 GB
Placă video: NVIDIA GeForce seria 400 GTX/ AMD Radeon HD seria 7000
Spațiu pe hard disk: 1.1 GB spaţiu liber
Rezoluție: 1280x720
Sistem compatibil DirectX 11
Recomandate
Sistem de operare: Windows 7/ 8.1/ 10/ 11
Procesor: Intel Core i5 generația 4 sau mai nou/ echivalent
Memorie RAM: 4 GB
Placă video: NVIDIA GeForce seria 600 GTX
Spațiu pe hard disk: 1.1 GB spaţiu liber
Rezoluție: 1920x1080
Sistem compatibil DirectX 12