ABCdarul distractiv
Despre produs
O mulțime de personaje simpatice te așteaptă în „ABCdarul distractiv” (atelier de lectură și creație pentru clasa I).
Pachetul este format dintr-o aplicație digitală și o revistă (72 de pagini color), adresându-se elevilor din clasa I. Aplicația rulează pe Windows și Android (versiunea minimă 4.4) și poate fi vizualizată GRATUIT introducând codul de acces din revistă.
Vei descoperi că abecedarul poate fi amuzant alături de Rocărel, un câine rocker care este în căutarea inspirației. Sau alături de Miaun care este într-un duel amuzant pentru a-și recupera ghemul preferat. Dar ce spui despre faptul că girafele pot fi îngrozitor de cicălitoare, așa cum este Chichi? Cu siguranță ți-ai dori să îi întâlnești și pe Îndemânica (o furnică pasionată de muzică rap), pe Vestișor (porumbelul poștaș) și pe Hipo (un hipopotam pus mereu pe farse).
Toate aceste personaje se regăsesc în aplicația educativă care conține 24 de jocuri edu-distractive, 31 de animații, 30 de fișe de lectură și 5 teste de evaluare (fișele de lucru și de lectură sunt disponibile doar pentru aplicația de Windows). Cu ajutorul lor, copilul își verifică, într-un mod plăcut și distractiv, toate cunoștințele din programa de comunicare în limba română.
Revista „ABCdarul distractiv” (72 de pagini color) se vrea a fi prima carte de citit și de descoperit pentru elevii din clasa I, respectând programă școlară și având ca scop formarea și dezvoltarea competențelor specifice disciplinei Comunicare în limba română. Conține 30 de povești scurte despre personaje simpatice care trec prin tot felul de întâmplări amuzante. Textele poveștilor respectă principiul accesibilității și al particularităților de vârstă ale elevilor din clasa I și vin în sprijinul formării și dezvoltării capacității de comunicare orală și scrisă. Sunt texte ușoare, presărate cu imagini sugestive. Pentru a le stârni curiozitatea cititului, povestea este împărțită în cinci fragmente, pentru fiecare zi a săptămânii. Împărțirea textului pe zile facilitează astfel formarea unei rutine zilnice, fără ca aceasta să devină monotonă, plictisitoare și împovărătoare pentru micuții școlari. Marcarea discretă a silabelor pentru fiecare cuvânt îi ajută pe elevi să citească mult mai ușor. Iar ca răsplată, la finalul lecturii, micii școlari își vor putea confecționa „Prima lor poveste alfabetică”, o cărticică de povești pe care o pot personaliza după talentul și îndemânarea fiecăruia.
Cuprins
Capitolul 1. Miaun și ghemul preferat Literele a, m, i, u, n Capitolul 2. Rocărel, cel mai cunoscut cățel Literele e, r, c, o, l, ă Despărțirea în silabe Capitolul 3. Vestișor, porumbelul poștaș Literele s, v, ș, t, p Grupurile de sunete oa, ea, ia, ie, ua, uă Biletul Scrisoarea |
Capitolul 4. Povestea lui Hipo cel glumeț Literele b, ț, g, h, f, z, j Cuvintele cu sens asemănător Scrierea cu m înainte de p și b Capitolul 5. Chichi, girafa cicălitoare Grupurile de litere ce, ci, ge, gi, che, chi, ghe, ghi Semnele de punctuație (punctul, semnul întrebării, linia de dialog) Jurnalul Capitolul 6. Îndemânica, o furnică specială Literele d, â, î, x, k, w, q, y Cuvintele cu sens opus |
Cerințe de sistem
Minime
Sistem de operare: Windows 7/ 8.1/ 10
Procesor: 2 GHz Core 2 Duo
Memorie RAM: 512 MB
Rezoluție: 1024 x 768
Placă video: Ati Radeon HD 2350 / GeForce 8 Series / Intel din 2010
Memorie placă video: 512 MB
Placă audio: DA
Spațiu pe hard disk: 750 MB spaţiu liber
Recomandate
Sistem de operare: Windows 7/ 8.1/ 10
Procesor: 2.5 GHz Core 2 Duo
Memorie RAM: 1 GB
Rezoluție: 1920 x 1080
Placă video: Ati Radeon HD 3450 / GeForce 9 Series / Intel din 2012
Memorie placă video: 1 GB
Placă audio: DA
Spațiu pe hard disk: 750 MB spaţiu liber